Grafický design her
Jiří Huňa – Fanatic Games
12. 11. 2019 – úterý
Jak se z Opavy tvoří grafika AAA her (Mafia, Call of Duty, Assassins Creed) a jak povodně stály za vznikem Fanatic Games.
Vektorové modelování je jako sochařská práce, kdy z kostky postupně vytesáte požadovaný objekt. Největší zábava přichází s texturami, které musíte optimalizovat, ale umožňují pouhou změnou v některých vrstvách vytvořit různé efekty. Nakonec je důležité, aby ve hře vše působilo přirozeně. A na to potřebuje grafik spoustu trpělivosti.
![](https://www.tatavarikafe.cz/content/images/2019/11/tatavarikafe-2019-11-1.jpeg)
![](https://www.tatavarikafe.cz/content/images/2019/11/tatavarikafe-2019-11-2.jpeg)
![](https://www.tatavarikafe.cz/content/images/2019/11/tatavarikafe-2019-11-3.jpeg)
![](https://www.tatavarikafe.cz/content/images/2019/11/tatavarikafe-2019-11-4.jpeg)
![](https://www.tatavarikafe.cz/content/images/2019/11/tatavarikafe-2019-11-5.jpeg)